Mulla oli jostain syystä tänään niin isot silmäpussit, etten kehdannut mennä kuntoilemaan kaikkien niiden kauniiden ihmisten keskelle. Keksin kuitenkin keinon saada pulssi koholle: kitkin ensin rikkaruohoja alkulämmittelyksi ja työntelin sen jälkeen ruohonleikkuria noin 2,5 tuntia. "Treenin" lopetin pesemällä terassimme. Hiki tuli ja samalla syntyi siistiä jälkeä, ei siis ollenkaan huono ratkaisu.

Eilen ostin muuten tehosekoittimen. Olen himoinnut sellaista jo pitkään ja nyt pääsen tekemään erilaisia sörsseleitä. Kiusaus on tosin suuri tehdä kaikkia epäterveellisiä juttuja, mutta enimmäkseen tarkoituksenani on sekoittaa vaikkapa vähärasvaista rahkaa ja hedelmiä.

Tämänpäiväinen lounaani oli varsin eriskummallinen: paistoin kanaa ja munia. Ei se ehkä oudolta kuulosta enemmistön mielestä, mutta itse inhoan munakkaita ja kaikenmaailman munakokkeleita. Eipä tuokaan järin hyvää ollut, mutta kyllä sitä ihan söi. Lisukkeeksi otin vähärasvaista raejuustoa ja rasvatonta maitoa.

Mun vaatteet ovat löystyneet tai mä olen pienentynyt. Nyt eräätkin mun suosikkifarkut roikkuu pepun päältä pikkuisen, vaikka otin ne ihan hiljattain pesusta. Ihan selkeästi kiinteytymistä siis on tapahtunut, vaikka duunia on edelleen kovasti.

Rasvaprosentin ajattelin mennä mittaamaan uudelleen, sillä luin Sport-lehdestä, että saunominen, hikoileminen ja juominen kasvattavat koneen ilmoittamaa rasvaprosentin määrää. Noh, mähän mittautin itseni hikitreenin ja tunnin saunomisen jälkeen, hmm.. Ei se mittaaja mitään sanonut, hölmöä kyllä. Mun mielestä sen olisi pitänyt neuvoa tulemaan vaikka joskus ennen treenejä uudestaan. Tai voihan tietty olla, että tuo rasvaprosentti on oikea ja mussa on ihraa merkittävästi enemmän kuin BB:n Kakissa!