Jabadaba (http://jabadaba.vuodatus.net/) heitti minulle haasteen kertoa, mitä minulla on juuri nyt päälläni. Tehtävään kuuluisi myös nimetä seuraavat, jotka haluan haastaa - tämän osuuden ajattelin hypätä yli. En nimittäin seuraa muiden blogeja, niin en voi ketään haastaakkaan. Mutta jospa suorittaisin nyt kuitenkin haasteen ensimmäisen osuuden kunnolla.

Tänään olen pukeutunut oikeastaan tosi nätisti: mulla on naisellinen musta mekko harmailla raidoilla, mustat sukkahousut, harmaat säärystimet ja korkeakorkoiset nilkkurit jalassa. Koska mekossa on lyhyet puhvihihat, on mulla alla vielä syvän sininen ¾-hihainen paita. Kokonaisuus näyttää ainakin omiin silmiin hyvältä ja sopivan tyttömäiseltä. Erityisen iloinen olen korkeista kengistä, jotka saavat sääret näyttämään piiiitkiltä.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Lihaksissa tuntuu nyt eilinen treeni enemmän kuin aamulla, joten huomenna vasta voikin olla lystiä. Tykkään kyllä silti kovasti siitä, että treeni tuntuu vielä päiviä jumpan jälkeen – onpa ollut ainakin tehokasta.

 

Kyllä nämä ihrat tästä kuluvat! :P