Tämä sulkaa- ja lakritsiaddikti ryhtyi eilisen itseinhokohtauksen jälkeen tiukkaan herkkulakkoon, joka päättyy vasta jouluna. Olen nimittäin lipsunut nyt ihan säännöllisesti järkevästä syömisestä ja melkein joka kauppareissulla mukaan tarttuu joko suklaapatukka, sellainen pieni karkkipussi tai lakupötkö. Olen jo kehittänyt siitä itselleni tavan ja ainoa keino päästä tästä sokeririippuvuudesta eroon on kieltäytyminen herkuttelusta kokonaan. Kyllähän ihmiset lopettaa tupakoinninkin tahdonvoimalla, joten miksi minä en voisi jättää herkkuja samoilla avuilla?

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Eilisellä itseinhokohtauksella tarkoitan hetkeä, jolloin kuljin Stockalla olleen peilin ohi. Näytin NIIIIN isolta nahkatakissa ja tiukoissa farkuissa, ettei mitään rajaa. Suu taisi silloinkin olla täynnä suklaata, sillä nappasin töistä mukaani muutaman konvehdin. Lisäksi mun farkut olivat koko päivän ahdistaneet ja oli sellainen tursuava olo.

 

Kävin heti sen jälkeen ostamassa housut, jotka eivät puserra vatsalle makkaroita. Sitten riensin aerobicciin ja mulla oli tosi kivaa. Opin koreografian heti ja ehdin liikkeissä vähän fiilistelläkin. Oli itse asiassa niin kivaa, ettei tunnin olisi toivonut loppuvan koskaan.