Olen alkanut tykkäämään liikkumisesta, se kun tekee olon aktiiviseksi ja sporttiseksi. Tuntuu hyvältä tehdä muutakin kuin röhnöttää sohvalla. Ja toisaalta - röhnötyspäivinäkään ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa.

Tänään menen salille nostamaan sykettä cardio-laitteissa ja tekemään ainakin käsilihaksia. Mulla on nimittäin selkä nyt niin törkeän kipeä, etten pysty tekemään normaalia saliohjelmaani. Täytyy muutenkin vähän seurata sitä, sillä se on joko tavallinen lihaskipu tai sitten joku tulehdus. Tarkkailen, hmm...

Joku tuolla laittoi linkin karppaajien sivulle, kiitos. Olen siellä jo käynytkin pälyilemässä, lisäksi kotona on kirjastosta lainattuna The South Beach Diet ja Tri Atkinsin dieettikirja. En ole vielä päättänyt, mitä tekisin niiden kanssa.

Mies yritti saada mua eilen hölkkäämään kanssaan, mutten halunnut lähteä. Mä en tykkää hölkkäämisestä, mutta toki aina välillä teen sitä koiran kanssa - se kun pitää muutenkin lenkittää. Lisäksi nyt liikun mieluiten siellä kuntokeskuksessa, kun siitä on kerran maksettukin niin kovasti. ;)