Tein sen TAAS: eilen söin karkkia ennen kuin menin kuntoilemaan (piti tappaa aikaa kaupungilla ja sorruin sitten syömään epäterveellistä). Mutta jos jotain positiivista, niin ostin karkkia vain 0,70 €:lla, eli ei se sentään ollut mikään tosi iso pussi.

Muuten menee ihan kivasti ja olen syönyt erittäin järkevästi. Sitä täysjyvälevyistä valmistettua lasagnea olen vetänyt nyt jo muutaman päivän (toissapäivänä, eilen ja vielä tänään), mutta sitten se loppuu ja teen jotain muuta vastaavaa. Aamiaisiksi olen syönyt 1 % -rasvaisen viilin vadelmahillolla sekä lasin rasvatonta maitoa. Lounaaksi tosiaan lasagnea ja usein toisen viilin jälkkäriksi, iltapäivällä olen vetänyt täysjyväruisleipää salaatilla ja vähärasvaisella kinkulla sekä ripauksella margariinia (rasvaa 40 %). Siihen leipään olen jotenkin jäänyt koukkuun, kun se on NIIN hyvää. Nam!

Eilen olin tanssimassa, mutta tänään ajattelin käydä vain kävelylenkillä. Huomenna jälleen tanssimaan - kunhan siis saan aikaiseksi. Yleensä lauantait on vähän hankalia, kun ei tule niin helposti lähdettyä kodin ulkopuolelle. Mutta lupaan yrittää panostaa huomenna.

Miehen kanssa on tosi tasaista, ei ole siis hässäkkää suuntaan eikä toiseen. Pitäisi järjestää aikaa toiseen keskittymiseen, mutta tällä hetkellä esim. arki tuntuu olevan minuuttiaikataulutettua ja jatkuvasti on jotain tekeillä. Onneksi on kuitenkin viikonloput, niin ehtii olemaan toisen kanssa enemmän. Ja ei, mies ei ole nyt sanallakaan sanonut mun kiloista mitään ja hyvä niin - pitäköön mölyt mahassaan.