Kuvitelkaa tilanne, että selkä- ja vatsalihaksia särkee ja sitten kokemuksen kruunaavat vielä kuukautiset pienine vatsakipuineen. Ei silti, tilanne ei ole ollenkaan paha – mulle kun tulee menkoista aina naisellinen olo. Kerrankin mulla on jotain, mitä puolella väestöstä ei ainakaan ole. Toisaalta menkkapäivinä tekisi mieli hemmotella itseäni kaikilla herkuilla, erityisesti suklaa maistuisi. Mutta pysyn kovana – korkeintaan haen kaupasta sellaisen pikkuruisen karkkipussin tai jotain sokerittomia salmiakkikarkkeja.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Liikuntaa olen harrastanut nyt oikein aktiivisesti, jes! Maanantainahan olin siellä rankalla tunnilla, eilen kävelin reippaasti tunnin (syke nousi noin 140:een) ja tänään aion mennä tanssitunnille. Mutta ruokapuoli on sen sijaan jäänyt taas jälleen vähän retuperälle. Tunnustan: en ole laskenutkaan pisteitä! Tai siis en ole kirjannut mitään ylös, mutta olen aina syödessäni yrittänyt valita vähäpisteisiä vaihtoehtoja. Jos se nyt jotain auttaa.

 

Miehen kanssa pelattiin eilen Wii-pelikonsolia sohvalla kahdestaan, se oli ihan kivaa. Okei, se ei ehkä vastaa enemmistön käsitystä yhteisestä laatuajasta, mutta mun mielestä se oli sellaista rentoa kahdestaanhengailua. Viikonlopuksi voisi keksiä jotain kivaa ja mennä vaikka leffaan. Ravintolassakin käyminen houkuttelisi, mutta miten ihmeessä mun dieetin sitten käy?

 

Maanantaina lupaan mennä vaa'alle.